lördag 29 november 2014

Storstadsromans (BigCityLove)

Längs långa stadsmuren
jag gick där ett slag
Söker denna blick
Som alltid gör mig svag
Hallå hallå
Det var ett tag
Evigheter sen
Men din röst gör mig vek

Beviset att det fanns
På storstadsromans
Spelad av vår närhet
Men jag tror på äkta kärlek
Beviset att det fanns
En storstadsromans
Men det är ett sorgligt rop på hjälp

Beviset ett det fanns
en storstadsromans
Och jag tror på äkta kärlek

Du kan inte lura
Dessa stadsmurar
Dessa stadsmurar

Och alla breven som du skrev
Jag vill att de ska veck
Jag skicka tillbaka dem
Med ett rött hjärta på
Och i minnena, försöker
Jag radering dig för gott
Och alla min mål
Projicerade på dig

Jag sökte efter
Sökte efter
En plats att gömma mig, att gömma mig
I stället jag saknar , saknar jag
De hjärta jag gav till dig
Åh vi sjöng de sånger
Sjöng de sånger
de var bara vi, bara vi
Men nu men nu
de är Ödets ironi

Beviset att det fanns
På storstadsromans
Spelad av närhet
Men jag tror på äkta kärlek
Beviset att det fanns
På storstadsromans
Men det är ett sorgligt rop på hjälp

Beviset att det fanns
en storstadsromans
Och jag tror på äkta kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar