söndag 2 november 2014

Helt Galet (Still Crazy)

Kom ihåg att du måste vara välvillig för att sjunga mina låtar:

Helt Galet  

Jag träffa en gamla kärlek
På gatan i natt
Hon sa trevligt, se dig, med
ett litet skratt
Och vi prata om gamla tider 
Och vi tog oss varsin tår
Helt galet efter alla år
Åh, Helt galet efter alla år

Jag är inte den typ av person
Som i social
Jag lutar mig på gamla tiders sätt
Och jag är ingen slav för ballader
Som besjunger vackert hår
Helt galet efter alla år
Helt galet efter alla år

Fyra i ottan
rödvin
på skjortan
Längtar mig bo ort från här
Men oroa dig inte
Bara du-umt
Av misstag man lär

Nu sitter jag i fönstret
Och tittar på bilar
Jag fruktar straffet en
vacker dag
Men jag blir inte dödsdömd
av egen rättskår
Helt galet
Helt galet
Helt galet efter alla år

https://www.youtube.com/watch?v=Ksa4VjKE3RY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar