söndag 9 november 2014

För Att Natten (Because The Night)


Ta mig älskling, låt mig aldrig gå
Dra mig närmare, försök att förstå
Begäret en hunger som får oss att döda
Kärleks supén är vår enda föda

Kom igen nu försök att förstå
Den känsla jag har när det är vi två
Ta min hand, kom i hemlighet
Dom kan inte skada,
Kan inte skada, kan inte skada 

För natten tillhör kärleken
För natten tillhör lust
För natten tillhör kärleken
För natten tillhör oss

Jag tvivlar ensam som ett fån
Kärlek en ring, en telefon
Kärlek, en ängel förkläd till lust
Här i vår säng tills morgonens ljus 

Kom igen nu försök att förstå
Den känsla du ger mig, kan ingen rå på
Ta min hand, när solen gått ner
Dom kan inte ta dig,
kan inte ta dig,kan inte ta dig
För att natten tillhör kärleken

I kärlek vi faller
I tvivel,
vi river ut oss själva och lider
Utan dig, inget liv
Förlåt mitt tvek, den tar vår tid
Det är dags för oss, det känns, det bränns
Så ta mig nu, ta mig nu, ta mig nu

För natten tillhör kärleken
För natten tillhör lust
För natten tillhör kärleken
För natten tillhör oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar