lördag 29 november 2014

Hälsning från ovan (Greetings from space)

Jag hoppas Amanda har överseende med min lilla ändring i slutet av låten. Jag gav den en lite mer positiv twist. 

Hälsning från ovan

Hälsning från ovan
Jag är försvunnen kan ej spåra
Ingen kan såra, smäda eller håna
Här vill jag stanna
Om vi bara får varandra
att falla mjukt
Vår värld har blivit sjuk

Det är alltid samma
Handskak med andra
Cirkulerar runt
Är bara strunt
Ett lager som är tunt
Så säg till guran
Det blir en lång natt här
Helt ut i sjön
när ingen är där

O jag försökt, att säga dig förlåt
i försök, att inte vara dum
Och jag ljög, när jag sa att jag var glad
Är det kärlek?
låt mig då få gå

Lossa från mitt skinn
Jag behöver ingenting
Jag tappa din ring
Men, de du, är bara ett ting
Här kan vi stanna
Om vi bara får varandra
att falla mjukt

Vår värld har blivit sjuk
Det är alltid samma
kallprat med andra
Cirkulerar oss
Att komma loss
Och vi får varan förstås
Så säg till guran
Jag spenderar natten här
Inte så hopplöst
Om du är där

O jag försökt, att säga dig förlåt
i försök, att inte vara dum
Och jag ljög, när jag sa att jag var glad
Är det kärlek?
låt mig aldrig gå

O jag försökt, att säga dig förlåt
i försök, att inte vara dum
Och jag ljög, när jag sa att jag var glad
Är det kärlek?
låt mig aldrig gå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar