lördag 15 oktober 2016

Tänk inte på´t, det är OK (Don´t think twise, It´s alright)

Nå, det är inte värt att du sitter där och undrar, babe
Om du inte fattat det än
Och det är inte värt att du sitter där och undrar, babe
Är inte lönt min vän
När tuppen galer i gryningsljus
Titta genom fönstret, och jag är ur ditt hus
Du är anledningen till att jag vandrar ut
Men tänk inte på´t, det är OK.


Och det är inte värt att tända ditt ljus, babe
Ljuset jag aldrig kände
Och det är inte värt att tända ditt ljus, babe
Jag är på mörkvägs ende
Men jag önskar det fanns nått du kunde gör och säg
Som fick mig att ändra mig, okej
Men vi snacka aldrig så mycket ändå, min tjej
Så tänk inte på´t, det är OK


Så det är inte värt att ropa mitt namn, babe
Som du aldrig gjort förut
Och det är inte värt du ropar mitt namn, babe
Så bara sätt ett slut
Jag tänker och undrar, gående längs min väg
Jag älskade en kvinna, ett barn nån säg
Jag gav henne mitt hjärta men hon sökte själ
Men tänkt inte på´t, det är OK


Så hej med dej söta tjej
Vart jag ska, kan ingen sä
Adjö är alltför bra ord, babe
Så jag bara säger farväl
Jag säger inte att du behandlade mig som skit
Du kunde ha gjort bättre men jag är blid
Du bara slösas min dyrbara tid
Men tänk inte på´t, det är OK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar