söndag 23 oktober 2016

Resten saknar mening (Nothing else metters)

Långt bort, ändå så när  
Kan inte vara mer från min själ
För alltid tro på vilka vi är
Och resten saknar mening  

Har aldrig öppnat mig själv så här
Livet är vår, lever det så här
Alla ord jag inte bara sär
Och resten saknar mening

Förut svårt, känns nu så lätt
Ett liv med dig är bara rätt
Öppnar sinnet för helt nytt sätt  
Och resten saknar mening  

Aldrig bry sig vad de gör
Aldrig bry sig vad de vet
Men jag vet

Långt bort, ändå så när  
Kan inte vara mer från min själ
För alltid tro på vilka vi är
Och resten saknar mening  

Aldrig bry sig vad de gör
Aldrig bry sig vad de vet
Men jag vet

Har aldrig öppnat mig själv så här
Livet är vår, vi lever det så här
Alla ord jag inte bara sär
Och resten saknar mening

Förut svårt, nu känns så lätt
Ett liv med dig är bara rätt
Öppnar sinnet för ett annat sätt  
Och resten saknar mening  

Aldrig bry sig vad de sär
Aldrig bry sig vad de är
Aldrig bry sig vad de gör
Aldrig bry sig vad de vet
Och jag vet, ja!

Långt bort, ändå så när  
Kan inte vara mer från min själ
För alltid tro på vilka vi är
Och resten saknar mening  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar