lördag 27 december 2014

Perfekt dag (Perfect Day)

Gjord i all hast. Uppdaterar efterhand. 

Perfekt dag 


En sån perfekt dag
Dricker Sangria  på en fäll
Och sen senare
När det de blir kväll, vi går hem

En sån perfekt dag
Mata djuren i djuren i ett zoo
Och sen gå på bio
I kvällsidans ro, och sen hem

Åh, det är en perfekt dag
Jag är glad att jag får va här med dig
Åh, en sådan perfekt dag
Du bara får mig hänga kvar
Du bara får mig hänga kvar

En sån perfekt dag
Glöm hela livets strul
Helger helt ensamma
är så kul

En sån perfekt dag
Du fick mig vilja stanna
och mig att tro att jag var
Någon annan, någon bra

Åh, det är en perfekt dag
Jag är glad att jag får va här med dig
Åh, en sådan perfekt dag
Du bara får mig hänga kvar
Du bara får mig hänga kvar

Ja du skördar just vad du sår
Ja du skördar just vad du sår
Ja du skördar just vad du sår
Ja du skördar just vad du sår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar