tisdag 1 november 2016

Lukt av Tonårsanda (smell like teensprit)

Kom med och lek, ta med dina folk
Det är kul med spö och dra din dolk
Hon är övertrött och väl bemött
Åh nej, jag vet ett smutsigt ord

Hallå, hallå, hallå, hallå?
Hallå, hallå, hallå, hur lågt?
Hallå, hallå, hur lågt, hur lågt?
Hallå, hallå, hallå

När det slocknat, är mindre farligt
Vi är här nu, ta det varligt
Jag är en dumbom, helt förklarligt
Vi är här nu, ta det varligt
En mulatte
en albino
Och en blatte
mitt libido
Ja, hej, yay

Jag är sämst på det som jag gör bäst
Och på grund av det, det känns så rätt
Vår lilla grupp har alltid vart
Och kommer alltid va på något sätt

Hallå, hallå, hallå, hallå?
Hallå, hallå, hallå, hur lågt?
Hallå, hallå, hur lågt, hur lågt?
Hallå, hallå, hallå

När det slocknat, är mindre farligt
Vi är här nu, ta det varligt
Jag är en dumbom, helt förklarligt
Vi är här nu, ta det varligt
En mulatte
en albino
Och en blatte
mitt libido
Ja, hej, yay

Och jag glömmer bort vad jag smaka
Oh ja, jag antar det får mig att le
det är så svårt, så svårt att se
Jaja, skitsamma, ja strunt i det

Hallå, hallå, hallå, hallå?
Hallå, hallå, hallå, hur lågt?
Hallå, hallå, hur lågt, hur lågt?
Hallå, hallå, hallå

När det slocknat, är mindre farligt
Vi är här nu, ta det varligt
Jag är en dumbom, helt förklarligt
Vi är här nu, ta det varligt
En mulatte
en albino
Och en blatte
mitt libido
Ja, hej, yay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar