onsdag 2 november 2016

Jag vet vad jag vet (I know what I know)

Hon såg på mig
Och antar hon tyckte
Jag var okej
Okej på det begränsade sett
som en kul grej
Hon sa: Är det inte du
Från filmfotografens party
Jag sa vem är jag
Att blåsa mot en vind

Jag vet vad jag vet
Jag sjöng vad jag sa
Vi kommer och vi går
Det är en sak jag gömmer
Under mitt hår

Hon sa det är något med dig
Som påminner om nått furstligt  
Hon va typen av en tjej
Som kunde säga sånt som
inte var lustigt
Jag sa Hur menar du?  
påminner jag dig om nått furstligt
Hon sa vem är jag
Att blåsa mot en vind

Jag vet vad jag vet
Jag sjöng vad jag sa
Vi kommer och vi går
Det är en sak jag gömmer
Under mitt hår

Hon rörde sig lätt
Jag betraktade hennes ull tights
Jag sa: är inte du kvinnan
Som nyligen fick ett Fulbrights
Hon sa: Är det inte du
Från filmfotografens party
Jag sa vem är jag
Att blåsa mot en vind

Jag vet vad jag vet
Jag sjöng vad jag sa
Vi kommer och vi går
Det är en sak jag gömmer
Under mitt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar